Wierny towarzysz

Proszę państwa, przedstawiam wam mojego wiernego towarzysza, z którym spędziłem wiele nocy, który służył mi wsparciem w chwilach słabości [senności], był mi podporą podczas wielu trudnych poranków [podporą mojej dłoni, konkretniej], był niezastąpiony i w ogóle… Nie można przecenić jego znaczenia.

Zatem, panie i panowie, oto on:

Pretty Hate Machine

Napiszę wielkimi wołami jego imię, żeby podkreślić wagę tego wiernego towarzysza:

Pretty Hate Machine

Tak, przyjacielu, nowa bateryjka już na Ciebie czeka…

6 thoughts on “Wierny towarzysz

  1. Nie, na ręku mam coś, co mi przypomina mojego szefa z pierwszej mojej pracy. Szefu-Frąsuz miał swoje charakterystyczne powiedzonka (nie ma to jak Francuz mówiący po angielsku), m.in. "perfect". I właśnie mój zegarek jest marki (?) Perfect.
    Może powinienem mu nadać jakieś imię, tak jak łóżkowemu towarzyszowi ;)

    Polubienie

Skomentuj

