Zdeko eko

Coś drgnęło.

Kilka miesięcy temu, na drugi dzień po tym, jak je po raz pierwszy zauważyłem w moim sklepie, zaopatrzyłem się w niebieską ekotorbę. Przez jakiś czas wypatrywałem czy ludzie ich używają, ale średnio to szło. Raz czy dwa ktoś mi mignął i tyle. Pewnego dnia jednak minęła mnie pewna kobieta, która najwyraźniej używała ekotorby jako torebki (a przynajmniej tak to wyglądało). A teraz nawet mój bank je reklamuje.

Na pohybel plastikowym śmiecio-torebkom! Chociaż jako worki do śmietnika nadają się wybornie… A moja ekotorba jest z jakiegoś podejrzanego włókna (potem się pojawiły papierowe — z, nomen omen, obrazkiem drzewka, jakże ironicznie).

Skomentuj

