Owocny dzień w pracy bez pracy

Piątek to taki dzień, że jak mi w drodze powrotnej autobus ucieknie, nawet nie tak bardzo sprzed nosa, to mogę go jeszcze złapać na następnym przystanku, nie wysilając się szczególnie i jeszcze robiąc sobie spacerek niezbyt szybkim krokiem i jeszcze odczekawszy dobre kilka minut. Może czasem mógłbym nawet złapać poprzedni

Ale to na marginesie. Ponieważ dzisiejszy piątek okazał się również dniem, w którym dysk twardy roboczego laptopa postanowił się na mnie wypiąć. A śmiali się ze mnie, że robię kopie zapasowe!! Gorzej, że poszedł na to cały dzień (nawet jeśli sam dysk został wymieniony w rekordowym czasie przez naczelnego serwisanta w firmie, pana Rysia). Ale przynajmniej miałem pretekst żeby poczytać sobie pismo muzyczne i nie zrobić poza tym nic konkretnego ;) [Poza przywróceniem systemu do stanu prawie-idealnie-poprzeniego, ma się rozumieć]

2 thoughts on “Owocny dzień w pracy bez pracy

  1. Nie wiem. Mi się to zdarzyło po raz pierwszy, poza tym laptop jest stary a dysk był jakby po przejściach. Rysio się nawet zdziwił że to pierwszy Seagate, który padł w Firmie ;)

    Polubienie

Skomentuj

