Inny jeszcze inaczej

Mam jakąś dziwną przypadłość, której nie rozumiem: wszelkiego rodzaju instrukcje, przepisy, a nawet zwykłe polecenia zdarza mi się (i to często) zrozumieć w jakiś taki sposób, który nikomu normalnemu by nie przyszedł do głowy, podczas gdy mi się wydają albo oczywiste, albo jedynym sensownym sposobem rozwikłania niejednoznaczności lub niejasności (którą, oczywiście, każdy normalny by rozwiązał inaczej, a nawet może uznał że nie ma żadnej niejasności i/lub niejednoznaczności). Zdumienie osób, które mi tłumaczą, że „przecież jest napisane” (podczas gdy ja odpowiadam „no właśnie, no to tak przecież zrobiłem”), zdaje się sugerować, że to chyba nie jest normalne.

Czy to jest normalne?…

[Dodam, że nie chodzi o zwyczajną gamoniowatość w rodzaju kupienia płynu do płukania firanek zamiast wybielacza, co zdarza się niektórym innym domownikom…]

One thought on “Inny jeszcze inaczej

Skomentuj

