Tam gdzie zawsze

Do umowy o pracę potrzebna była książeczka wojskowa. Sęk w tym, że w pierwszej chwili nie miałem pojęcia gdzie ją wtryniłem.

Książeczka wojskowa okazała się być w najmniej oczywistym miejscu, czyli tam gdzie zawsze.

„Tam gdzie zawsze” stało się najmniej oczywistym miejscem dla książeczki wojskowej z chwilą wymiany dowodu, ponieważ „tam gdzie zawsze” znajdowało się za okładką tegoż dowodu, w związku z czym byłem pewien, że gdzieś przeniosłem wszystkie szpargały zza okładki dowodu z tąże chwilą tejże wymiany tegoż.

Jak się okazało, nie przeniosłem nawet starego dowodu, zaczem książeczka wojskowa pozostała tam gdzie zawsze.

One thought on “Tam gdzie zawsze

Skomentuj

