Co za rozczarowanie

Zadzwonił do drzwi ankieter (wyglądał trochę jak Linus Torvalds). Pierwsze co chciał wiedzieć, jako warunek wstępnie wstępny, to:

– Czy nie ma pan przypadkiem wykształcenia wyższego?

No i cóż biedakowi mogłem odpowiedzieć? –  Akurat tak się składa, że mam…

Co za rozczarowanie… Próbował mnie jeszcze namówić na kłamstwo, cytując zaledwie 10% prawdopodobieństwa wykrycia oszustwa, ale się nie dałem.

Zapomniałem tylko się dowiedzieć co to za jakieś dziwne badanie, którego nie można przeprowadzić na wykształciuchach…

7 thoughts on “Co za rozczarowanie

  1. noo, ale ja ich właśnie chciałbym włączyć, źle się wyraziłem… przecież buzzwordy & snake oil są esencją tej branży, już trudniej manipulować kurami domowymi…

    Lubię to

  2. Ach, chyba że tak (poza tym dopiero po wysłaniu komentarza zorientowałem się, że jest korekta :) )
    Ale chyba jest też różnica między niższymi i wyższymi szczeblami władzy w tej branży :)

    Lubię to

  3. przyznam że nie wiem ;) naj-naj-niższym szczeblem to będę za 2-3 lata, teraz jestem nikim więc żadnej władzy nie oglądam. Mam wrażenie że jest (owa branża) wyjątkowo podatna na marketing, bardziej niż inne dziedziny "inżynieryjne". No i to przeinaczanie i erozja znaczeń…

    Lubię to

Skomentuj

