Kubźgin

Tak sobie pomyślałem… Trochę w związku z mnogością S-kich, ale nie tylko. Ludzi jest coraz więcej, a czy nazwisk przybywa w tym samym tempie? Kiedyś w swojej miejscowości można było się przedstawić, powiedzmy, „S-ki” i było w zasadzie jednoznacznie wiadomo kto zacz. Przypuszczalnie w każdej wsi był jakiś Kowalski (i/lub Kowalczyk), jeden Młynarski i tak dalej. Dzisiaj mieszkam kilka przecznic od jakiejś zupełnie mi nieznajomej S-kiej (wcześniej mieszkaliśmy z innymi, również nieznajomymi, przez górkę). Może powinniśmy zacząć tworzyć nowe nazwiska, żeby zmniejszyć prawdopodobieństwo konfliktów?

Hmm, i cóż mi pierwsze przyszło do głowy? Kubźgin.

Tak. Od dzisiaj możecie mi mówić Ajgruf Kubźgin. (Imion też jest jakby za mało, w moim niezbyt liczącym się przekonaniu.)

7 thoughts on “Kubźgin

  1. Ostatnio usłyszałam o osobach o imionach Grzmisław i Anemona :} To już chyba lepiej nazywać się tak jak Ty :-]
    Poza tym masz bardzo ładne nazwisko.
    Ja z moim nigdy nie miałam problemów.

    Np. Peter Gabriel – Big Blue Ball

    Polubienie

  2. Moje nazwisko niebezpiecznie łatwo zmienia się w bełkot, jeśli nie jest się dość uważnym… A Grzmisław i Anemona to jeszcze nic takiego. Kiedyś z braciaszkami w wymyślonej gazecie mieliśmy autorów nazywających się Kunegunda Pyfć i Nepomucen Nocnik ;) Poza tym to są istniejące imiona i coś jednak znaczące, a nie o to mi chodziło.

    Zapomniałem jeszcze wspomnieć, że współczuję Chińczykom o nazwisku Li ;)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Li_(%E6%9D%8E)

    Polubienie

  3. Zdaje się, że trochę namieszaliśmy. Tak właściwie właściwie nie chodzi mi o to, że nazwisko mi się nie podoba (w końcu jest w "Dziadach"!!) albo że przeszkadza mi liczność "rodziny". To tylko szczególny przypadek ogólnego problemu, który sobie ubzdurałem i którego częścią rozwiązania zaofiarowałem się być ;)

    Polubienie

Skomentuj

