Czy pamiętasz…

Tak mi się pomyślało, że może powinienem każdy wpis zaczynać od „tak mi się pomyślało”. To by pokazało, że jestem homo rzeczywiście sapiens; dziewczyny by za mną szalały i w końcu bym położył łapę na tej fortunie bogacza z Nigerii. I byłbym na obraz i podobieństwo Yanceya.

Idąc na autobus zobaczyłem starszego pana na rowerze, który zatrzymał się prewencyjnie przed kałużą, żeby uniknąć potencjalnego ochlapania przez samochód. I tak mi się pomyślało… [Sceneria za plecami się zmienia, światło słoneczne przygasa, twarz nabiera ostrzejszych rysów] Jakie ten starszy pan pamięta czasy? Prawie na pewno nie było tam wtedy asfaltu (załóżmy, że mieszkał wtedy w tym samym miejscu), ochlapujących samochodów było dużo mniej i tak dalej… No i totalny surrealizm: może nawet pamięta Hitlera. Czy świat mojej starości będzie radykalnie różny od świata mojej młodości?

Hmmm…

„Tak, pamiętam czasy, kiedy samochody jeździły po ziemi”, odpowiadam na pytania [czysto hipotetycznych] wnuków. „Tak, pamiętam czasy, kiedy komputery miały tylko gigabajty pamięci”. Albo: „Tak, pamiętam czasy, kiedy Britney Spears była młoda i podobno piękna… Co? Jak to nie wiecie kto to Britney Spears?!”

Myślę, że lepiej będzie jak poczekam te sto lat i wtedy zobaczę.

One thought on “Czy pamiętasz…

  1. "Tak, pamiętam czasy, kiedy samochody jeździły po ziemi", odpowiadam na pytania [czysto hipotetycznych] wnuków. "Tak, pamiętam czasy, kiedy komputery miały tylko gigabajty pamięci". Albo: "Tak, pamiętam czasy, kiedy Britney Spears była młoda i podobno piękna… Co? Jak to nie wiecie kto to Britney Spears?!"

    Hehehehe ;)))

    Lubię to

Skomentuj

