Spam of the week

Prawie przegapiłem ten okaz. [Zamyśliłem się trochę podczas sprawdzania kosza z mielonką i akurat na tym się zatrzymał kursor, a było to coś, co przyszło już wcześniej i przeszło co najmniej jedną taką kontrolę.]

I am a beautiful girl, and I wish to become a pen pal (by email or Skype) of a handsome and clever guy, interested in further real dates!

Przykro mi, zły adres. Może i jestem clever (mam nadzieję), ale handsome? Hahaha!!! Aha, i jeszcze jedno…

From: „Darrell Marshall” <…@…>

Tak, Darrell?

One thought on “Spam of the week

Skomentuj

