Kto lubi JavaScript?

Steve Yegge pisze:

However, for the nonce I’m focusing on JavaScript. I’ve found that JavaScript is a language that smart people like. It’s weird, but I keep meeting really really smart people, folks who (unlike me) are actually intelligent, and they like JavaScript. They’re always a little defensive about it, and almost a little embarrassed to admit it. But they think of it as an elegant, powerful, slightly flawed but quite enjoyable little language.

Huh. Zawsze lubiłem JavaScript. [Mam na myśli język a nie ten żart jakim jest jego implementacja w przeglądarkach.] Zawsze czułem potrzebę się z tego tłumaczyć. [O, właśnie — poprzedni nawias!] I zawsze z oporem wyznawałem swoje uczucia.

Czy mi się zdaje, czy tu można zauważyć jakiś wzorzec?… ;)

PS.: Naprawdę!

One thought on “Kto lubi JavaScript?

  1. oczy wiście, pisałem o tym niedawno: http://kronika-paranoika.jogger.pl/2008/10/28/kim-jest-jezuch/

    do JavaScriptu mam stosunek neutralny ze wskazaniem na pozytywny; w przeciwieństwie do Javy której nie trawię. Nie mogli JavaScriptu nazwać ‚wwwScript’ ∨ ‚webScript’ ∨ ‚NetScript’ (to ostatnie ładnie by pasowało do NetSc-ape’a) ? ;> Btw, zdaję sobie sprawę że jest coś takiego jak ECMAScript (i nie mylę specyfikacji z implementacjami) ale imho brzmi to jak choroba skóry… hm… wpisałem w gggle ‚ECMAScript disease’ i okazało się że nie jestem w tej opinii odosobniony ;>

    Lubię to

Skomentuj

