protected enum WTF

Poszukiwałem dzisiaj przyczyny pewnego niepożądanego zachowania się programu w pracy. Poszukiwania skończyły się dość szybko, gdy znalazłem następujący fragment kodu w zewnętrznej bibliotece:

   protected static enum Flags
   {
      FUNNY(0x1), WEIRD(0x2), EVIL(0x4), INSANE(0x8), BUGGY(0x16);
      final byte mask;

      Flags(int mask)
      {
         this.mask = (byte) mask;
      }
   }

Przez chwilę patrzyłem na to z pewnym niedowierzaniem, a potem solidnie zaliczyłem glebę ze śmiechu. Kierownik też.

Po czym uświadomiłem sobie z dodatkowym rozbawieniem, że dwie ostatnie wartości zostały dodane w ramach poprawki błędu zgłoszonego… przeze mnie.

2 thoughts on “protected enum WTF

  1. jako żart programistyczny — przednie — rotflkopter gwarantowany. Na serio… nie wiem co powiedzieć. Btw, trochę mi się z ostatnim wpisem Kaszatynki skojarzyło…

    Polubienie

Skomentuj

