Brzydki policjant i ładna policjantka

Wracam z pracy obładowany torbą z zakupami drogą trochę bardziej na około, przez „chaszcze i ostępy” (czyt.: nie po asfalcie) i jestem już na ostatniej prostej, kiedy zza chaszczy i ostępów wyłania się samochód policyjny. Samochód policyjny zwalnia i zatrzymuje się obok mnie, a siedząca na miejscu pasażera policjantka (to ta ładna) opuszcza okno.

Szedłem drogą bez chodnika lewą stroną, więc jestem czysty. Czyżbym ściągnął jeden plik za dużo? A ten papierek w mojej dłoni (po pączku spożytym pół kilometra wcześniej) miałem zamiar wyrzucić do śmietnika na osiedlu, a nie w las! Za co?!?!?

– Czy Pan tu mieszka?

– Taaaak…

– A gdzie?

– A tu na osiedlu…

– Pan jest tu zameldowany?

– Taaaak…

– A to już jest Józefów?

– Józefów jest tu – pokazuję na jedną stroną drogi – a tu jest Warszawa – pokazuję na drugą stronę drogi – a to jest granica – pokazuję na samą drogę.

– Aha. Dziękujemy.

I odjeżdżają.

E?

Czyżby poprzez to indagowanie chcieli tylko ustalić moje kompetencje w dziedzinie wiedzy o okolicy? Taki stary nawyk z lat pracy w stylu „zły policjant – dobra policjantka”? JESTEM WOLNY!!!!

PieS: Te niunie to się tu pchają drzwiami i oknami… Czy też chaszczami i ostępami i w radiowozach.

15 thoughts on “Brzydki policjant i ładna policjantka

  1. weź nic nie mów o niuniach, przeprowadziłem się niedawno i ta nowa lokalizacja jest chyba z innego wszechświata, z domu strach wyjść, wszędzie niunie :(

    Polubienie

  2. boje sie niuń :> poza tym one są jakieś takie.. ee.. czuję się zaczepiany, że nie wspomnę o tym że byłem fizycznie molestowany w autobusie przez jakąś blond-loli :F

    Polubienie

  3. Orunie, mieszkam w tej (naj)lepsiejszej i czuję się tu jak gówno na obrusie. Blond-ślicznotka wysiadła 2 przystanki wcześniej ode mnie w jakimś dresowie którego nazwy nie pomnę… (tzn. w miejscu gdzie zostało zrobione to zdjęcie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Orunia_G%C3%B3rna_night.jpg). Mieszkam za tymi budynkami które widać na wniesieniu http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Orunia_G%C3%B3rna.jpg, na skraju doliny — na lewo od dźwigu który widać na horyzoncie: http://galeria.mojeosiedle.pl/album_pic.php?pic_id=7068

    Polubienie

Skomentuj

