Czego się dowiedziałem z Wikipedii

Ostatnimi czasy dowiedziałem się z Wikipedii, między innymi:

  • …że „gaz pieprzowy” to tak naprawdę „gaz papryczkowy”
  • …że Finlandia też miała swoją wojnę domową (tacy mili, spokojni ludzie!)
  • …że dzikie słoneczniki nie odwracają się do słońca
  • …że rodziny cesarzy Japonii przez jakiś czas nie było stać na pogrzeby i koronacje, w związku z czym zarzucili wiekowy zwyczaj wstępowania na tron w wieku nastoletnim (a czasem niemowlęcym) i abdykowania po kilku (góra kilkunastu) latach

…i będę czytał tak długo, aż zostanę drugim Umberto Eco!

One thought on “Czego się dowiedziałem z Wikipedii

  1. hm, aż trudno wyliczyć co tam człowiek wyczytał…wchłaniając mnóstwo do niczego niepotrzebnych informacji czuję się jak zbój Gębon ;> przydatnych nie wchłaniam wcale.
    co mi teraz przychodzi na myśl — ciąża teleskopowa. Wcześniej chyba na to nigdzie nie trafiłem. Termity to uspołecznione karaluchy. Mesa była jeszcze jednym językiem w którym pisano OSy. Rumuński zespół Negura Bunget (bardzo lubię) się rozpadł. Moja ulubiona piosenkarka opracowała własną technikę śpiewu alikwotycznego. Itp. Mam w głowie kompletny śmietnik.

    Polubienie

Skomentuj

