Przegląd

Pół roku minęło.

Poszedłem więc do dentystki, do której wybierałem się od miesiąca, akurat w odpowiednim momencie, żeby przy okazji zobaczyć jakich zniszczeń dokonały święta.

Dentystka: Wszystko w porządku (na razie).

Jezuch (w myślach): czas na kandyzowanego ananasa i orzeszki w miodzie!

Taki jestem niewdzięcznik. (Albo odwrotnie: sam się proszę, żeby zostać źródłem jej przychodów.)

[Macie szczęście, że to nie, za przeproszeniem, przegląd minionego roku. Znajcie moją dobroć. Aczkolwiek… mógłbym wybrać jakieś ważne pozycje z tych 27, które widnieją pod „2009” w mojej kolekcji emetrujek/oggvorbisów. Taki Rootwater albo Slayer albo Katatonia… Ach, przepraszam, miało tego nie być. Znajcie moją przewrotność.]

5 thoughts on “Przegląd

  1. Ja się wybieram do dentysty nie od miesiąca, a od roku. "Moja" dentystka gdzieś się przeniosła i muszę iść do kogoś nowego :( Właśnie dlatego nie mogę się zebrać.

    Lubię to

  2. Wow, nawet nie próbowałem ;)

    Ale fakt faktem, że zanim zacząłem uczęszczać do tej dentystki, poprzednio ostatnim razem u dentysty byłem w liceum, bodajże w 1997 roku ;) Ale pomimo ciągotki do słodkości nie było zbyt wiele do naprawiania. Purh miał gorzej ;)

    Lubię to

Skomentuj

