U hu ha

W telewizorze zapowiadają „straszne mrozy” i pokazują polarnika, który radzi jak się ubrać na „ekstremalne temperatury”. A ja na to mówię:

HAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAA!!!

Pan polarnik powinien również zaśmiać im się w twarz, bo niby jak się mają temperatury rzędu -80°C z bieguna do naszych „ekstremalnych mrozów” na poziomie (och nie!) -25°C? (ZGROZA!) Ja tam nawet palta nie zapinam. Chodzę dokładnie tak samo przy plus pięć i minus dziesięć a przy minus dwudziestu zaczynam się zastanawiać, że może jednak bym teoretycznie założył, gdyby mi się chciało znaleźć, czapkę czy rękawiczki… I owijam szalik wokół szyi, zamiast nosić go zwisającego luzem. Tylko gardło jakoś mi nie lubi chłodu.

Jaki jest mój sekret?

Sadełko! Bywa mi zimno w dłonie, a uszy i nos czasem szczypią, ale brzuszek nigdy nie czuje żadnego chłodu! Metoda stara jak zwierzęta: jeśli nie chcesz marznąć – przytyj! [Można też się przelecieć z ciężką torbą z zakupami – co prawda spala to nasze zbawienne sadełko, ale przy okazji rozgrzewa jak mało co.]

A jeśli nie chcesz rozwiązać problemu i wolisz zrzędzić na wstrętną pogodę, to zwyczajnie histeryzujesz.

3 thoughts on “U hu ha

  1. "Pan polarnik powinien również zaśmiać im się w twarz, bo niby jak się mają temperatury rzędu -80°C z bieguna do naszych "ekstremalnych mrozów" na poziomie (och nie!) -25°C? (ZGROZA!)"

    Niby różnica ogromna, ale skutki te same. I ta, i ta temperatura może zabić zdrowego, silnego człowieka. O odmrożeniach i problemach z oddychaniem nie wspominając. Szkoda, że nie wiem, co ten polarnik mówił. Ja się duszę na całego.

    "Ja tam nawet palta nie zapinam. Chodzę dokładnie tak samo przy plus pięć…"

    Ale z Ciebie kozak :P Posiedź przy -20 ze 2 godziny bez ruchu na przystanku albo pracuj fizycznie… Albo bądź przy takiej temperaturze staruszkiem z kiepskim krążeniem… Myślisz tylko o sobie :PPP

    Polubienie

Skomentuj

