Izolacja na infostradzie

Tak się dziwnie składa, że nie czerpię najnowszych wiadomości z Internetu – mam czytnik RSS zapchany różnymi kanałami, ale wszystkie są o informatyce, technologii, albo jakoś inaczej niezwiązane z mediami. Jedyny kontakt z nimi mam przez pół godziny podczas obiadu, kiedy zamiast się gapić tępo w talerz mogę się gapić tępo w telewizor (i tylko do tego mi się przydaje to pudło).

I to dlatego piszę o brudzie na monitorze i zupełnie nie wiem co tam się dzieje na świecie. W takim Smoleńsku na przykład.

To dziwne uczucie. To dziwne uczucie nie wiedzieć co się dzieje, kiedy wszyscy wiedzą; to dziwne uczucie mieć martwego prezydenta.

[Ma się rozumieć, że za nim nie przepadałem, ale w żadnym wypadku nie jestem zadowolony z tego, co się stało – to jest jak oszustwo, a oszustwo jest dla małych duchem.]

Skomentuj

