la kalcyban.

Mam dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy doszli do wniosku, że lojban to posrany język.

Dowiedziałem się jak w lojbanie odnosić się do tak prozaicznego obiektu jak wyjście.

(To znaczy nie to, że się dowiedziałem, jest dobrą wiadomością, tylko to, czego się dowiedziałem.)

Word: ganxo

x1 is a/the anus/anal orifice/asshole/arsehole [body-part] of x2; [metaphor: exit, waste exit]. Notes: Also asshole/ass/arsehole; (adjective:) x1 is anal.

(Emfaza moja.) Dla ścisłości dodam, że nasza ulubiona część ciała to zargu. (A „wyjść” to nie to, co myślicie, tylko odpowiednik „iść do zewnętrza”.)

[doi ro jbopre poi tcidu go’a tu’e .ui mi prami la lojban .i lo cmene be ti poi lerseltcidu cu xajmi po’o .i .a’o do djuno le du’u makau terzu’e mi tu’u]

2 thoughts on “la kalcyban.

Skomentuj

