Ja, patriota

Przepraszam, że nie ma mnie (i nie będzie) na żadnej nacjonalistycznej imprezie. Miałem okazję się wyspać i skwapliwie z niej skorzystałem.

To oczywiście nie oznacza, że nie jestem patriotą. Co więcej, jestem nim codziennie, a nie tylko raz w roku. Mój patriotyzm przejawia się tym, że jeszcze nie uciekłem do Anglii. (Powinienem za to dostać medal, ale wiem, że to nie nastąpi. Bronek mnie nie lubi po tym, jak publicznie nazwałem go „prostakiem”.)

[I wyniosłem śmiecie. No dobra, zaraz wyniosę. No dobra, „zaraz” wyniosę…]

3 thoughts on “Ja, patriota

  1. Taaaak, już widzę, jak podejmujesz działania w kierunku wyprowadzki do Anglii ;P
    Śmiem twierdzić, że nie uciekłeś tam nie dlatego, że jesteś patriotą :>

    Lubię to

Skomentuj

