Najważniejsza rzecz, jaką obejrzałem w tym roku

Trochę głupio taki tytuł brzmi pierwszego dnia roku, prawda?

A rzeczą, którą obejrzałem, jest:

The power of vulnerability

Nie jestem pewien czy post-factum wszystko to sobie odpowiednio zinternalizowałem, ale w trakcie było to jak (tutaj aluzja do treści) duchowe przebudzenie. Oto nareszcie mam naukowe potwierdzenie, że moja strategia „zawsze być sobą i tylko sobą” jest słuszna! Że patrzenie ze wzgardą na wyścig szczurów i robienie kariery to nie jest wynik tylko lenistwa i racjonalizacji. Że cały ten (szacunkowo) miliard moich wad to nie jest coś, co należy zwalczać, że to jest moje unikalne, jedyne w swoim rodzaju JA…

Oczywiście mądrzy ludzie wiedzieli to od zawsze, ale być może nikt jeszcze nie przedstawił tego tak zwięźle, kompletnie, dobitnie i atrakcyjnie w piętnastominutowej przemowie. Jedyne co mnie martwi, i co było jedną z przyczyn „chwilowego piku frustracji”, jak to napisałem w komentarzu poprzedniej notki, to że jak dotąd (a 30 lat oczekiwania to jest cholernie dużo czasu) ten (szacunkowo) miliard wad będący moim unikalnym i jedynym w swoim rodzaju JA nie okazał się dla nikogo wystarczająco atrakcyjny (uwaga: czytać między wierszami)… Co prawdopodobnie i tak jest moją winą, bo przez co najmniej 20 z tych 30 lat robiłem bardzo wiele, żeby się od wszystkich odciąć. Zdaje się, że jest to moment dobry jak każdy inny, żeby przestać się ukrywać.

Wicie rozumicie… Jestem geekiem, ale mimo wszytko jestem też człowiekiem.

[Nie jestem pewien, czy to rzeczywiście jest to, co chciałem napisać…]

One thought on “Najważniejsza rzecz, jaką obejrzałem w tym roku

  1. Całkowicie się z Tobą zgodzę. Nie ma jakiegokolwiek sensu bycie kimś, kim się nie jest. Może uda się to przez jakiś czas, ale w końcu wyjdzie na jaw, jakim się jest w środku i mogą wyniknąć z tego jeszcze większe problemy.

    Lubię to

Skomentuj

