Zombies!!

Dzisiaj w nocy zostałem w końcu Prawdziwym Nerdem. Dzisiaj w nocy przyśniły mi się zombie! I to cała chmara (a jakże by inaczej?). Co ciekawe, było to na jakimś mniej więcej 70. piętrze wieżowca, a zombiakami została grupa szczurowatych urzędników, którzy się tam kręcili jak w ukropie. Było nas tam trzech. A kiedy zaczęło się coś źle dziać, ja się w pierwszej kolejności rzuciłem ratować swój komputer (+100 geek cred), w wyniku czego oddzieliłem się od pozostałych dwóch i musiałem uciekać przez okno… Z 70. piętra. Było… emocjonująco.

[Jakoś nigdy nie podzielałem fascynacji zombiakami. Ale mój podświadomość chyba jest innego zdania.]

3 thoughts on “Zombies!!

Skomentuj

