Najbardziej polecana rzecz, jaką obejrzałem w tym roku

Właściwie to cały czas, kiedy udawało mi się obejrzeć kolejny „odcinek” TED, cieszyłem się na to, że zbliżam się do tego właśnie, który widziałem polecany w co najmniej kilku miejscach (czyli w kilku więcej niż zwykle).

Kathryn Schulz: On being wrong

I wcale się nie dziwię, że ludzi tak to podnieciło, bo tabu narzucone nam przez społeczeństwo na konieczność posiadania racji we wszystkim, to jedna z najgorszych zaraz umysłów we współczesnych czasach. Kto się myli, ten: jest ignorantem, a jeśli nie, to jest debilem, a jeśli nie, to aktywnie działa na szkodę społeczności. A myli się każdy, kto ma inną opinię niż nasza. Tak zostało to nam wpojone. I wszyscy się mylimy.

[Teraz już wiecie co powiem, kiedy następnym razem będę plótł jakieś głupoty, haha.]

4 thoughts on “Najbardziej polecana rzecz, jaką obejrzałem w tym roku

Skomentuj

