Najważniejsza (dla mnie) rzecz, jaką obejrzałem w tym roku

Jedna cegiełka, a właściwie duża, solidna cegła (jeśli nie megalit), w wojnie Jezucha z resztą świata (zaraz zaraz, czy ta metafora w ogóle ma sens?):

Susan Cain: The power of introverts

To jest coś, co zauważyłem jakiś czas temu i od tamtej chwili wkurza mnie do nieprzytomności, a innych prowokuje do pukania się w czoło kiedy im o tym mówię: świat został urządzony przez ekstrawertyków dla ekstrawertyków. No szkoda po prostu gadać (pisać?) bo jeszcze się rozgorączkuję i niechcący zacznę wypisywać jeszcze większe głupoty niż zwykle. Wszystko co ona mówi to prawda.

[Wspomniałem już, że wkurza mnie to do nieprzytomności?]

4 thoughts on “Najważniejsza (dla mnie) rzecz, jaką obejrzałem w tym roku

  1. dzięki temu materiałowi zrozumiałem że jestem jeszcze bardziej genialny wewnętrznie niż myślałem… a dzięki moim cechom introwertycznym wiele osób nie docenia tego co robię. :) Sprawdziłem w teście – jestem ambiwertykiem.

    Lubię to

  2. Potęga introwertykówWielokrotnie w ostatnim czasie słyszałem, że się izoluję, dziczeję (okropne słowo). Jak zwał tak zwał. I co? I będąc w mentalnej ciszy i samotności wpadłem za sprawą Jezucha na materiał (który jak sam stwierdził – jest najważniejsz[…]

    Lubię to

Skomentuj

