Najbardziej pożywna (dla umysłu) rzecz, jaką obejrzałem w tym roku

Dla fanów akcentu z okolic Manchesteru (wibrujące r w języku angielskim?):

Pam Warhurst: How we can eat our landscapes

Dlaczego dzisiaj musimy odkrywać takie oczywiste rzeczy, nie wiem. Gdybym nie był taki upośledzony społecznie – i gdyby mi się chciało1 – to bym chętnie się zaangażował w podobne przedsięwzięcie. Moje marzenie to wynieść się gdzieś poza miasto, gdzie mógłbym poeksperymentować z przyszłością cywilizacji. Bo wolność finansowa to zbyt mało.


1 Ostatnio nic mi się nie chce. Czy to już depresja?

6 thoughts on “Najbardziej pożywna (dla umysłu) rzecz, jaką obejrzałem w tym roku

  1. Heh, właśnie też tak pomyślałem, że najlepiej będzie to połączyć z egzekucją przemysłu naftowego. Jabłuszka opylane spalinami nie brzmią specjalnie smakowicie ;)

    Lubię to

  2. Właśnie dzisiaj sobie uświadomiłem, że u mnie na osiedlu rosną drzewka, które na wiosnę kwitły jak fasola, a teraz zwieszają się z nich metrowe strąki. Ciekawe jak smakują ;)

    Lubię to

Skomentuj

