Śmierć witrynom

Właśnie sobie uświadomiłem, że chyba, jak mi się zdaje, całkiem prawdopodobnie nastąpiło coś, o czym marzyłem od pierwszej chwili, kiedy się zetknąłem z określeniem „witryna internetowa”: umarło ono śmiercią naturalną.

Wolałbym, żeby było skonało okrutną i okrutnie powolną śmiercią w koszmarnych męczarniach, ale dobre i to.

[Nie wiem czy tak jest, tylko tak mi się wydaje. Więc jeśli ktoś się ostatnio zetknął z kimś, kto nadal mówi „witryna internetowa”, proszę o namiary. Udam się z sekatorem i motyką, żeby wyplenić ten chwast.]

8 thoughts on “Śmierć witrynom

  1. @d33tah: rozumiem, że „safe=off” jest istotne, jak się takich świństw wyszukuje ;)

    A „witrynę” to, zdaje się, Microsoft zawsze promował… i on potęgą w dostarczaniu usług i narzędzi do WWW jednak nie został.

    Polubienie

Skomentuj

