Słońce świeci a ja wypełniam PIT-a

No dobra, teraz już nie świeci, ale świeciło kiedy wypełniałem. Okazuje się, że kiedy się przeprowadzałem do większego mieszkania, i w związku z czym wzrosła mi odpowiednio kaucja w Spółdzielni, różnica liczy mi się jako dochód. W związku z czym podatek też się odpowiednio zwiększył. W związku z czym dokonam aktu obywatelskiego nieposłuszeństwa i przeleję należność w prima aprilis.

I co, łyso ci, fiskusie??

;)

[Spodziewam się, że gdybym przeprowadził się do mniejszego mieszkania i kaucja by mi się zmniejszyła…. to też zostałbym wydymany.]

Skomentuj

