Cała Правда

Ponoć…

„Jedyna różnica między naszą prasą a waszą jest taka, że my doskonale wiemy, że nasza kłamie”

Znalazłem dzisiaj w skrzynce na listy lokalną gazetę. Nawet się ucieszyłem, bo może, chociaż jestem trollem jaskiniowym, zaangażuję się chociaż w robienie pozorów, że interesują mnie lokalne sprawy. Na gazecie napisane było „miesięcznik informacyjny”. Dobrze. Ale następne co przeczytałem, brzmiało mniej więcej tak:

Do wyborów samorządowych pozostało N dni. Nadchodzi więc czas, by zdecydować, czy chcemy by wszystko pozostało po staremu. Czyli stara władza, stare układy i stary bałagan. Krótko mówiąc – stara beznadzieja.

A to na tle rozpadającej się rudery otoczonej stosami śmieci. Cóż, mój zapęd do zainteresowania sprawami lokalnymi skończył się na pierwszym nagłówku. Może to jakiś rekord? Bo jak mam brać poważnie miesięcznik informacyjny, który czyta się jak propagandę rodem z radzieckiej „Prawdy”, tylko że w przeciwną stronę?

Skomentuj

