Teatrzyk „Kłapouchy” przedstawia: rzeka życia

[K. był niezadowolony ze swojego życia. Poszedł więc poprosić kogoś, kogo uważał za mądrą osobę, o poradę. Mądra osoba powiedziała mu: „Żyj chwilą! Daj się ponieść rzece życia!”. K. pomyślał o tym i usiadł na ławce w parku.]

[Po jakimś czasie]

PRZYJACIELE: Hej, K.! Idziemy na imprezę, idziesz z nami?

K.: Nie mogę. Daję się ponieść rzece życia. Chcę zobaczyć dokąd mnie poniesie.

[Po jakimś czasie]

ATRAKCYJNA DZIEWCZYNA: Cześć przystojniaku, nie chciałbyś mi postawić drinka?

K.: Nie mogę. Daję się ponieść rzece życia. Chcę zobaczyć dokąd mnie poniesie.

[Po jakimś czasie]

KOLEGA Z PRACY: O, K., jak się masz? Słuchaj, jeden klient ma dla nas zamówienie, mało roboty a dobrze płaci. Co ty na to?

K.: Nie mogę. Daję się ponieść rzece życia. Chcę zobaczyć dokąd mnie poniesie.

[Po jakimś czasie]

MĄDRA OSOBA: K.! Miło cię widzieć! I jak idzie płynięcie z rzeką życia?

K.: Hm, no na razie trochę nudno, co chwila mi ktoś przeszkadza, ale już się nie mogę doczekać tego wszystkiego dobrego, o czym zawsze marzyłem!

[Kurtyna!]

Oczywiście wszelkie podobieństwo do prawdziwych zdarzeń i osób jest przypadkowe ;)

3 thoughts on “Teatrzyk „Kłapouchy” przedstawia: rzeka życia

Skomentuj

