Głupie pytania, część 136.

Jeśli ci zdechła bateryjka podtrzymująca pamięć na płycie głównej, to czy to jest znak, że czas na nowy komputer?

[Albo z drugiej strony: ile czasu teoretycznie wytrzymuje taka bateryjka? Może pomoże mi to oszacować jak długo ja ten komputer mam, bo sam już nie pamiętam ;)]

15 uwag do wpisu “Głupie pytania, część 136.

  1. Ale po co Ci to właściwie? Znalazłem jakąś nieużywaną płytę główną, wygrzebałem z niej bateryjkę i znów wszystko działa, tylko musiałem poprzestawiać pół ustawień w BIOSie bo domyślne były idiotyczne ;)

    Polubienie

  2. Moją poprzednią płytę główną miałem osiem lat i bateria mi przez ten czas nie padła, a jeszcze wcześniejszą też miałem bodajże sześć lat bez wymiany, więc te 2-4 lata zdecydowanie włożyłbym między bajki.

    Polubienie

  3. W wielu komputerach już zmieniałem bateryjki na płycie, jeszcze jakiś czas przed ich zezłomowanie.
    Ale może ja, po prostu, dużo złomu używam. ;)

    Polubienie

Dodaj komentarz