Drogi Internecie: inwazja kalibratorów z kosmosu

Mój obecny komputer „służbowy” to laptop Alienware…. Tak jest, szpanerski model dla graczy. Mniejsza o to jak się dostał w moje ręce (wcześniej służył dyrektorowi, który odszedł z Firmy, a potem nikt go nie chciał, bo jest zbyt ciężki, żeby go taszczyć do klientów); zainstalowałem na nim Debiana i wszystko śmiga, ale mam z nim taki jeden problem: po każdym wybudzeniu z uśpienia wpada w coś, co wygląda na tryb kalibracji monitora i nie mam zielonego pojęcia jak się tego pozbyć.

Pomocy?…

3 thoughts on “Drogi Internecie: inwazja kalibratorów z kosmosu

  1. Wygląda to tak, że na całym ekranie wyświetla się przez sekundę tylko jeden kolor, za sekundę następny, i tak dalej. Kiedy skończy – zaczyna od nowa.

    Polubienie

Skomentuj

