OFE płacze mi rękaw

Znalazłem w skrzynce kopertę z OFE i kiedy zobaczyłem wielkimi literami napisane „WAŻNE W SPRAWIE ZMIAN W EMERYTURACH”, wiedziałem już co będzie w środku: błagalny list mówiący, zasadniczo, „nie zabierajcie nam pieniędzy!!!”. Oczywiście będzie to napisane w bardzo formalnym tonie, ale do tego będzie się sprowadzać.

I rzeczywiście było.

[Czy OFE czy ZUS, dla mnie to są stracone pieniądze tak czy siak. Może jakieś grosze nawet mi dadzą, ale wolę sam o to zadbać. Można też się pisać na tradycyjną metodę – mieć dzieci, które się zaopiekują kiedy skleroza zaatakuje ;)]

5 thoughts on “OFE płacze mi rękaw

  1. Mnie najbardziej rozwalił fakt, że i tak 10 lat przed wiekiem emerytalnym cła zebrana w OFE kasa idzie do ZUS i jest wydana na aktualne potrzeby.

    Polubienie

  2. Ustawowo mają zakaz reklamowania się, a takie coś podchodzi pod reklamę… stąd @Sigvatr się nie dziw.

    Kary są ogromne. Ot tak państwo przykręca kurek.

    Polubienie

Skomentuj

