„Zmieniamy się przez ciebie”

Kiedyś jak trzeba było przebudować jakieś miejsce publiczne po prostu się to robiło.Władza pluła na obywateli, wiadomo. Potem tzw. realia się zmieniły i zaczęto na płotach i zaporach pisać „przepraszamy za utrudnienia!” i to było dobre. Demokracja i te sprawy1. A dzisiaj? Dzisiaj wszędzie jest „zmieniamy się dla ciebie” i to mnie straszliwie drażni. Brzmi jak import z przewrażliwionej Ameryki, czy coś. Eufemizm do potęgi. A co gorsza mój przekorny umysł wyczytuje w tym oskarżenie, że wszelkie niedogodności to moja cholerna wina bo gdyby nie ja to by się nie musieli zmieniać i by nie narobili bajzlu.

No dobra, to co ze mną jest nie tak? ;)


1 Nie odpowiadam za historiografię, być może wszystko zmyśliłem ;)

2 thoughts on “„Zmieniamy się przez ciebie”

  1. Mnie wkurza zalepianie okien z hasłem ‚Remont’ w każdym sklepie/lokalu który zostaje zamnięty do niewiadomo kiedy (bo nawet nowego najemcy nie ma). Wszyscy widzą, że od roku tam nikt nic nie robił, ale wciąż niby jest ‚remont’.

    Lubię to

  2. No, tego akurat nie widuję zbyt często. Jedyna Stokrotka w Centrum jest zamknięta od kilku miesięcy napisem "Zamknięte do odwołania" czy coś takiego. A zwróciłem uwagę bo lubiłem tam chodzić ;)

    Lubię to

Skomentuj

